monochrome

one of the reasons why i still haven't sealed the deal on a kitchenaid is that i can't seem to make up my mind which color to get it in. i have a love/hate relationship with color, but i will always be faithful to monochrome. and so i go back and forth between temporary crushes on the bright colors and my everlasting love for true classics like this glossy white or the matte black. i feel like the color is nearly as important as the rest of the artisan's functions, as it's almost more of a design object to me.
what color would you pick?
photo by petra bindel

6 COMMENTS

Lies said...

Deze hele keuken is echt wel een 'plaatje'! Wij hebben thuis een oceaanblauw exemplaar, volgens de site, heel mooi kleur maar meer gekocht omdat dat model in superpromotie was! Ik zou zelf oftewel voor een pastelleke gaan of een wit/crème kleurtje...beetje voorspelbaar! Maar KitchenAids zijn echt wel fantastisch, echt voor ik het zelf gebruikte geloofde ik niet per se in de hype maar 't is echt wel een zalig machine en superaanwinst!

Absolutely Mrs. K said...

haha ik heb hetzelfde probleem gehad met de Illy koffiemachines, en dus heb ik maar een nespresso gekocht! hou ook wel van de metro tegeltjes (totaal niet to the point), blijft ook een klassieker! ik heb mijn touch of color vrij spontaan gekozen: mijn eerste grote aankoop was een oranje B&B zetel, oranje is dus de kleur van de accessoires geworden! BTW dit seizoen ben ik compleet into monochrome

Gagventures said...

Zelfde probleem hier! Ik twijfel tussen de pastel tinten of de klassieke zwart of witte versie...Misschien toch maar voor de kleurrijke versie gaan zodat je iets van kleur hebt in de keuken?

Kimdaenen said...

Definitely een classic kleur! Als je dan verhuist, past hij altijd. En classics zijn gewoon altijd een goede keuze. Ik heb zelf de matte zwarte Illy machine, en is al 3 keer mee verhuisd. Nu staat hij op exact zo'n Carrara marmeren werkblad zoals in je foto en dat is een match made in heaven...

Steph said...

@lies @gagventures maar pastellekes geraak je toch beu op de duur, of niet? :) aargh, de twijfel!

@absolutelymrsk ja zo'n illymachine, daar ben ik toch ook zwaar toe verleid - ik ben mijn nespresso beetje beu. zo'n lelijk ding!

@kim ja dat klinkt mooi :) nu ben ik intussen wel overtuigd dat ik eens langs wil komen bij jou om inspiratie op te doen!

Kate said...

I have the glossy white one! Just looking at it makes me happy! :-)

Pin It button on image hover